شناسهٔ خبر: 18707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع نقطه پرتصادف قوس پلی اکریل واقع در محور اصفهان – مبارکه

آسفالت رفع نقاط پرتصادف یکی از اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در برنامه‌ریزی‌های مورد توجه قرار گرفته و به تناسب اعتبار تخصیص یافته و با بهره‌گیری از امکانات موجود این نقاط حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرزاد دادخواه مدیر راهداری این اداره کل در این خصوص گفت: به منظور رفع نقاط پرتصادف در استان، واریانت قوس خطرناک موجود در محور اصفهان - مبارکه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال انجام و به بهره‌برداری رسید.

دادخواه افزود: عملیات حذف نقطه پرتصادف واقع در سه راهی پلی اکریل در محور اصفهان – مبارکه به طول ۶۰۰ متر با انجام عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی - آسفالت تراشی، زیرسازی، احداث رمپ و ورودی اصلاح دور قوس و اجرای روکش آسفالت - خط کشی، نصب گاردریل، نصب ۱۰ عدد تابلو اطلاعاتی و اخطاری و ... به بهره‌برداری رسید.

وی از مهمترین برنامه‌های حوزه راهداری اداره کل راه و شهرسازی را حذف نقاط پرتصادف در استان عنوان کرد و گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق اولویت‌بندی‌های صورت گرفته نقاط پرتصادف را مرتفع و اقدامی موثر در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای صورت پذیرد.

نظر شما